Hotel Pley
On és l'allotjament?
Característiques
Tria la teva habitació
Hotel Pley
Localitzat a 5. 0 quilòmetre(s) del centre de la ciutat, l'hotel permet accedir fàcilment a tot allò que ofereix aquesta destinació. Hi ha connexions de transport públic a poca distància a peu. Els hostes trobaran l'aeroport a 34. 0 quilòmetre(s). Els 100 acollidors dormitoris són el lloc perfecte on relaxar-se al final del dia. Aquest hotel va ser renovat el 2020. L'allotjament inclou connexió a internet per Wi-Fi en els espais públics i les habitacions. Els hostes sempre seran benvinguts ja que aquest establiment disposa de recepció 24 hores. Aquest hotel no disposa de bressols sota comanda. Els espais comuns d'Pley Hotel són accessibles. Les instal·lacions d'estacionament estan a disposició dels clients. A més, Pley Hotel ha dut a terme importants millores ambientals per tal de minimitzar el seu impacte en l'entorn i compta amb el certificat . Els visitants comptaran amb un servei de trasllats a l'aeroport. L'establiment compta amb les seves pròpies instal·lacions de negocis, perfectes per a seminaris, cursos i reunions de tot tipus. Els viatgers gaudiran amb els àpats que serveix l'establiment. Les persones que s'allotgin en aquest establiment es delectaran amb els saborosos àpats que ofereix. Alguns dels serveis ja esmentats poden ser de pagament.
Altres noms de Hotel Pley:
Condicions i serveis
General
- Entrada a partir de: 15:00
- Sortida fins a: 12:00
- Wifi
- Ascensor
- No admet mascotes
Serveis de recepci?
- Recepció 24 hores
- Guardaequipatges
Menjar i beguda
- Bar
Instal·lacions de negocis
- Centre de nogocis
Servei de neteja
- Bugaderia
Benestar
- Gimnàs
Opinions
Els comentaris expressen les opinions personals de clients reals de Destinia que han omplert el qüestionari que els ha enviat Destinia després de la seva estada a l'allotjament, o bé que l'han emplenat a l'apartat corresponent del web. Aquestes opinions no representen necessàriament les de Destinia. No es publiquen les ressenyes que contenen informació objectivament falsa, insults o opinions vexatòries, o les que contenen dades personals dels clients. Les valoracions que s'atorguen es calculen fent una mitjana de les puntuacions rebudes mitjançant el qüestionari.