Hotel Babana

Yalı Mevkii Göltürkbükü, 48400 Bodrum, Turquia - Bodrum. Veure mapa
4,5/5
Excel·lent Basat en 159 opinions TripAdvisor
Molt popular
Reservar

On és l'allotjament?

Yalı Mevkii Göltürkbükü, 48400 Bodrum, Turquia - Bodrum.

Característiques

  • Primera línia de platja
  • Wifi
  • Pàrquing
  • Aire condicionat
  • Zona de platja privada
  • Servei de trasllat
  • Familiar

Tria la teva habitació

Mostrant 4 resultats
Habitació Estàndard
  • Vista
  • Aire condicionat
  • Bany, Lavabo
  • Mini-bar
Habitación Estàndard Individual
  • 1 hoste
  • 25 ㎡
Suite
    Suite Deluxe Vista Mar
    • Vista sobre el mar, Vista
    • Balc?, Terrassa
    • Aire condicionat
    • Bany, Lavabo

    Hotel Babana

    Aquest gens pretensiós hotel està localitzat a Bodrum. Situat a 500 metres del centre de la ciutat, és fàcil anar a peu des de l'allotjament a molts llocs d'interès. Els viatgers trobaran mitjans de transport públic a 17. 0 quilòmetre(s). La propietat es troba a 15 metres de la platja més propera. Babana Hotel disposa d'un total de 36 habitacions. Aquesta propietat va ser renovada per darrera vegada el 2009. Les persones que s'allotgin en aquest establiment podran navegar a internet gràcies al Wi-Fi operatiu en els espais públics. La propietat ofereix recepció 24 hores. Així mateix, les instal·lacions compten amb aparcament perquè els hostes gaudeixin d'una estada més còmoda. Aquesta propietat es compromet amb la defensa de pràctiques respectuoses amb el medi ambient. Els clients podran gaudir del càtering de la propietat. Alguns d'aquests serveis poden estar subjectes a càrrecs addicionals.

    Altres noms de Hotel Babana:

    Hotel BabanaBabanaBabana Oteli

    Condicions i serveis

    • General

    • Entrada a partir de: 12:30
    • Sortida fins a: 12:00
    • Wifi
    • Internet
    • Pàrquing
    • Aire condicionat
    • Primera línia de platja
    • Habitacions No Fumadors
    • No admet mascotes
    • Serveis de recepci?

    • Recepció 24 hores
    • Guardaequipatges
    • Caixa forta
    • Canvi de moneda
    • Servei d'aparcador de cotxes
    • Activitats

    • Accés a la platja
    • Menjar i beguda

    • Restaurant
    • Bar
    • Snack-bar
    • Àpats per a nens
    • Fruita
    • Transport

    • Servei de trasllat
    • Lloguer de cotxes
    • Servei de neteja

    • Servei diari de cambrera de pisos
    • Bugaderia
    • Benestar

    • Zona de platja privada

    Què opinen els clients d'aquest allotjament?

    L'allotjament va rebre principalment comentaris positius dels hostes. Van elogiar les habitacions espaioses, el menjar deliciós i el personal amable. Els clients recurrents van mencionar que es sentien com a casa i van valorar la competència en anglès del director de l'hotel. La ubicació al costat del mar va ser molt ben valorada, amb una gran plataforma per a relaxar-se. Tot i que alguns hostes van trobar el bufet estàndard poc emocionant, van destacar que les opcions a la carta eren saboroses. També es va esmentar la proximitat a bons restaurants i platges. Els hostes van elogiar la neteja de les habitacions i el funcionament eficient de l'aire condicionat i Wi-Fi. Es va recomanar l'hotel per la seva gran relació qualitat-preu, neteja i ubicació pintoresca a primera línia de platja. Algunes opinions específiques van expressar la seva satisfacció en espanyol, destacant el servei excel·lent, el personal amable i la ubicació convenient de l'hotel. En general, les opinions transmetien una impressió positiva de l'allotjament, posant en relleu el confort, l'hospitalitat i l'experiència agradable a primera línia de platja.

    Opinions

    0
    Entre les 0 valoracions d'usuaris per aquest allotjament, no tenim cap en Català. Vols ser el primer a escriure una opinió en el teu idioma?

    Els comentaris expressen les opinions personals de clients reals de Destinia que han omplert el qüestionari que els ha enviat Destinia després de la seva estada a l'allotjament, o bé que l'han emplenat a l'apartat corresponent del web. Aquestes opinions no representen necessàriament les de Destinia. No es publiquen les ressenyes que contenen informació objectivament falsa, insults o opinions vexatòries, o les que contenen dades personals dels clients. Les valoracions que s'atorguen es calculen fent una mitjana de les puntuacions rebudes mitjançant el qüestionari.