Hotel Zur Post
On és l'allotjament?
Característiques
Tria la teva habitació
Hotel Zur Post
Situat en l'idíl·lic paisatge del Parc Nacional de Neusiedlersee-Seewinkel, aquesta antiga oficina de correus que s'ha convertit en un hotel encantador ofereix un allotjament únic en un lloc tranquil. L'Hotel Zur Post disposa d'habitacions acollidores i netes amb accés gratuït a internet, restaurant, una terrassa i sales modernes per a conferències. El servicial personal us pot organitzar les entrades per a tots els esdeveniments culturals al voltant del llac Neusiedl i proporcionar profitosos consells. Hi ha servei de trasllat a l'aeroport de Viena i Bratislava a petició. Al restaurant i a la terrassa del jardí, se serveixen una àmplia gamma de plats de la regió de Pannònia, cuina vienesa tradicional i excel·lents vins de la regió. Situat al centre de la petita ciutat d'Illmitz, l'Hotel Zur Post és un punt de partida ideal per gaudir dels famosos vins de la regió. També és un lloc ideal per descobrir el paisatge únic del parc nacional, que és ben conegut per les seves nombroses espècies d'aus, ja sigui a peu o amb bicicleta. Els ferris us portaran a Mörbisch, a la riba de l'altra banda del llac, on té lloc un famós festival d'opereta. Parndorf, on hi ha un dels majors centres comercials amb descomptes (outlet) del centre d'Europa, es troba a poca distància amb cotxe.
Altres noms de Hotel Zur Post:
Condicions i serveis
General
- Entrada a partir de: 16:00
- Sortida fins a: 10:00
- Wifi
- Pàrquing
- Ascensor
- No admet mascotes
Serveis de recepci?
- Guardaequipatges
Activitats
- Tennis
Menjar i beguda
- Restaurant
- Bar
Instal·lacions de negocis
- Centre de nogocis
Opinions
Els comentaris expressen les opinions personals de clients reals de Destinia que han omplert el qüestionari que els ha enviat Destinia després de la seva estada a l'allotjament, o bé que l'han emplenat a l'apartat corresponent del web. Aquestes opinions no representen necessàriament les de Destinia. No es publiquen les ressenyes que contenen informació objectivament falsa, insults o opinions vexatòries, o les que contenen dades personals dels clients. Les valoracions que s'atorguen es calculen fent una mitjana de les puntuacions rebudes mitjançant el qüestionari.