Hotel The Oberoi New Delhi
On és l'allotjament?
Característiques
Tria la teva habitació
Hotel The Oberoi New Delhi
Aquest luxós hotel es troba a Delhi. Hi ha un total de 220 dormitoris a disposició dels clients. Aquesta propietat va ser completament renovada el 1988. Els hostes podran connectar-se al Wi-Fi en els espais públics de The Oberoi, New Delhi. Els visitants disposaran de recepció 24 hores. The Oberoi, New Delhi compta amb dormitoris accessibles ja que vetlla per les necessitats especials dels seus visitants. En The Oberoi, New Delhi, els viatgers que arriben en cotxe tenen places de pàrquing a la seva disposició. Aquest establiment ha estat dissenyat per complir amb les normes mediambientals més estrictes i disposa del certificat . Els clients que s'allotgin a The Oberoi, New Delhi podran utilitzar el servei de trasllats disponible. Totes les persones que s'allotgin en aquest establiment podran recórrer als serveis de salut i benestar si ho necessiten. Els visitants que viatgen per feina podran aprofitar les instal·lacions de negocis de la propietat. Totes les persones que s'allotgin en aquest establiment gaudiran d'una estada divertida gràcies a la seva àmplia oferta en instal·lacions recreatives. The Oberoi, New Delhi pot cobrar l'import d'alguns d'aquests serveis.
Altres noms de Hotel The Oberoi New Delhi:
Condicions i serveis
General
- Entrada a partir de: 14:00
- Sortida fins a: 12:00
- Wifi
- Pàrquing
- Ascensor
- No admet mascotes
Serveis de recepci?
- Recepció 24 hores
- Guardaequipatges
Menjar i beguda
- Restaurant
- Bar
Instal·lacions de negocis
- Centre de nogocis
Servei de neteja
- Bugaderia
Benestar
- Piscina
- Spa
- Hammam o bany turc
- Sauna
- Gimnàs
Opinions
Els comentaris expressen les opinions personals de clients reals de Destinia que han omplert el qüestionari que els ha enviat Destinia després de la seva estada a l'allotjament, o bé que l'han emplenat a l'apartat corresponent del web. Aquestes opinions no representen necessàriament les de Destinia. No es publiquen les ressenyes que contenen informació objectivament falsa, insults o opinions vexatòries, o les que contenen dades personals dels clients. Les valoracions que s'atorguen es calculen fent una mitjana de les puntuacions rebudes mitjançant el qüestionari.