Hotel Sofitel Quiberon Thalassa Sea And Spa
On és l'allotjament?
Característiques
Tria la teva habitació
Hotel Sofitel Quiberon Thalassa Sea And Spa
Sofitel Quiberon Thalassa sea & spa té un total de 126 dormitoris disponibles per als seus hostes. Les persones que s'allotgin en aquest establiment podran estar al dia gràcies al Wi-Fi. Sofitel Quiberon Thalassa sea & spa ofereix servei de recepció 24 hores per satisfer les necessitats dels hostes en qualsevol moment del dia o de la nit. Sofitel Quiberon Thalassa sea & spa no disposa de bressols. Sofitel Quiberon Thalassa sea & spa és conscient que l'accessibilitat de tots els clients és essencial. Per això, compta amb dormitoris accessibles i disposa d'accessos totalment adaptats. Sofitel Quiberon Thalassa sea & spa té aparcament. A més, aquest establiment ha dut a terme importants millores ambientals per tal de minimitzar el seu impacte en l'entorn i compta amb el certificat . Aquesta residència disposa de diferents instal·lacions per a la salut i el benestar, perfectes perquè els clients es recuperin mental i físicament. Els clients en viatge de negocis podran celebrar les seves reunions en aquesta residència, ideal per a viatgers corporatius. Alguns dels serveis ja esmentats poden ser de pagament.
Altres noms de Hotel Sofitel Quiberon Thalassa Sea And Spa:
Condicions i serveis
General
- Entrada a partir de: 16:00
- Sortida fins a: 12:00
- Wifi
- Ascensor
- No admet mascotes
Serveis de recepci?
- Recepció 24 hores
- Guardaequipatges
Menjar i beguda
- Restaurant
- Bar
- Cafeteria a l'establiment
Instal·lacions de negocis
- Centre de nogocis
Servei de neteja
- Bugaderia
Benestar
- Spa
- Hammam o bany turc
- Sauna
- Gimnàs
Opinions
Els comentaris expressen les opinions personals de clients reals de Destinia que han omplert el qüestionari que els ha enviat Destinia després de la seva estada a l'allotjament, o bé que l'han emplenat a l'apartat corresponent del web. Aquestes opinions no representen necessàriament les de Destinia. No es publiquen les ressenyes que contenen informació objectivament falsa, insults o opinions vexatòries, o les que contenen dades personals dels clients. Les valoracions que s'atorguen es calculen fent una mitjana de les puntuacions rebudes mitjançant el qüestionari.