Hotel Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa All Inclusive
On és l'allotjament?
Característiques
Tria la teva habitació
Hotel Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa All Inclusive
Especialment pensat per a famílies, aquest sofisticat hotel és a South Riviera Maya. Hi ha un total de 946 dormitoris a disposició dels clients. Aquest establiment es va construir el 2006. Les persones que s'allotgin en aquest allotjament podran estar al dia gràcies al Wi-Fi. Aquesta residència ofereix servei de recepció 24 hores per satisfer les necessitats dels clients en qualsevol moment del dia o de la nit. Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa no ofereix bressols sota petició prèvia. En aquest allotjament, les àrees comunes són accessibles per a les persones de mobilitat reduïda. En Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa, els viatgers que arriben en cotxe tenen places de pàrquing a la seva disposició. Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa aposta per pràctiques ecològicament sostenibles. Els visitants podran relaxar-se i rejovenir a les instal·lacions de benestar de l'establiment. Aquest hotel compta amb una gran varietat d'opcions gastronòmiques perquè els seus viatgers gaudeixin de tots els aspectes de la seva visita. L'oferta d'entreteniment sorprendrà a totes les persones que s'allotgin en aquest establiment. Els visitants s'ho passaran com mai ja que podran utilitzar les instal·lacions esportives i participar en les activitats d'oci de Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa. Alguns d'aquests serveis poden suposar un cost addicional.
Altres noms de Hotel Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa All Inclusive:
Condicions i serveis
General
- Entrada a partir de: 15:00
- Sortida fins a: 12:00
- Pàrquing
- Ascensor
- No admet mascotes
Serveis de recepci?
- Recepció 24 hores
- Guardaequipatges
Activitats
- Tennis
Oci i famílies
- Miniclub
Menjar i beguda
- Restaurant
- Bar
- Cafeteria a l'establiment
Benestar
- Piscina
- Piscina per a nens
- Spa
- Hammam o bany turc
- Sauna
- Gimnàs
Què opinen els clients d'aquest allotjament?
L'hotel va rebre principalment una retroalimentació positiva dels clients. Van elogiar al personal treballador i amable que va fer que la seva estada fos agradable. Les instal·lacions de l'hotel, incloent-hi la cafeteria, la gelateria, el gimnàs i el spa, van ser molt apreciades. Els clients van gaudir de l'entreteniment i les activitats que s'oferien durant el dia, així com de la fauna encantadora al voltant de l'hotel. Les llits còmodes i l'excel·lent servei al restaurant japonès també es van destacar. No obstant això, alguns clients van opinar que les habitacions necessitaven una renovació, amb mobiliari desgastat i banys anticuats. De tant en tant hi havia problemes amb la falta de personal durant l'hora del dinar i l'assignació inicial de les habitacions. Els restaurants italià, mediterrani i de carns van rebre crítiques mitjanes respecte a la seva gastronomia. En general, els clients van tenir una estada increïble i considerarien tornar després que les habitacions hagin estat renovades.
Opinions
Els comentaris expressen les opinions personals de clients reals de Destinia que han omplert el qüestionari que els ha enviat Destinia després de la seva estada a l'allotjament, o bé que l'han emplenat a l'apartat corresponent del web. Aquestes opinions no representen necessàriament les de Destinia. No es publiquen les ressenyes que contenen informació objectivament falsa, insults o opinions vexatòries, o les que contenen dades personals dels clients. Les valoracions que s'atorguen es calculen fent una mitjana de les puntuacions rebudes mitjançant el qüestionari.