Hotel Ana Crowne Plaza Kumamoto New Sky
On és l'allotjament?
Característiques
Tria la teva habitació
Hotel Ana Crowne Plaza Kumamoto New Sky
Aquest encantador hotel està localitzat a Kumamoto. El nombre total d'habitacions és 186. La propietat té connexió a internet per Wi-Fi als espais comuns. A més, l'establiment ofereix servei de recepció durant tot el dia. Desafortunadament, no hi ha habitacions en què els clients que s'allotgin en aquest establiment puguin demanar un bressol per als més petits. Els espais comuns d'ANA Crowne Plaza Hotel Kumamoto Newsky són accessibles. Hi ha un aparcament. Les persones que s'allotgin en aquest establiment respectuós amb el medi ambient seran ben rebuts. Els viatgers es delectaran amb els plats que ofereix el servei de restauració de l'establiment. Els clients en viatge de negocis podran celebrar les seves reunions en aquest allotjament, ideal per a viatgers corporatius. L'establiment pot cobrar l'import d'alguns d'aquests serveis.
Altres noms de Hotel Ana Crowne Plaza Kumamoto New Sky:
Condicions i serveis
General
- Entrada a partir de: 15:00
- Sortida fins a: 11:00
- Internet
- Pàrquing
- Aparcament accessible
- Aire condicionat
- Calefacció
- Ascensor
- Habitacions No Fumadors
- Zona de fumadors
- No admet mascotes
Serveis de recepci?
- Recepció 24 hores
- Guardaequipatges
- Canvi de moneda
Menjar i beguda
- Restaurant
- Bar
- Servei d'habitacions
Transport
- Servei de trasllat
- Punt de càrrega de vehicles elèctrics
Zones comunes
- Capella o lloc de culte
Instal·lacions de negocis
- Centre de nogocis
- Sales de reunions
Servei de neteja
- Servei diari de cambrera de pisos
- Planxa de pantalons
- Bugaderia
Boutiques
- Supermercat
Opinions
Els comentaris expressen les opinions personals de clients reals de Destinia que han omplert el qüestionari que els ha enviat Destinia després de la seva estada a l'allotjament, o bé que l'han emplenat a l'apartat corresponent del web. Aquestes opinions no representen necessàriament les de Destinia. No es publiquen les ressenyes que contenen informació objectivament falsa, insults o opinions vexatòries, o les que contenen dades personals dels clients. Les valoracions que s'atorguen es calculen fent una mitjana de les puntuacions rebudes mitjançant el qüestionari.